Istnieje pole, na którym rolnicy używają naszych maszyn. Istnieje też pole producentów sprzętu rolniczego, takich jak AGCO... I, mówiąc obrazowo, robimy wszystko, co możemy, aby to zniwelować.
„Dla rolników. Dla ludzi pracujących dla nich. Dla nas samych. Dla przyszłości”.
DULUTH, GA (stan Georgia), 3 marca 2021 – AGCO (NYSE: AGCO), globalny lider w zakresie projektowania, produkowania i dystrybucji maszyn rolniczych i technologii precyzyjnego rolnictwa, ogłosił dziś swoją strategię pod hasłem „Rolnik przede wszystkim”, której celem jest maksymalizacja wartości dodanej dla swoich kluczowych udziałowców.
Podczas swojego Wirtualnego Spotkania Analityków w roku 2021, Przewodniczący Rady Nadzorczej, Prezes i Dyrektor Generalny AGCO, Eric Hansotia przedstawił nowe założenia Celów i Wizji AGCO, które łącznie dają imponujący obraz roli, jaką AGCO pragnie odgrywać w dziedzinie wspierania rolników i rolnictwa jako całości. Celem AGCO jest zaoferowanie „rolniczych rozwiązań służących zrównoważonemu zaopatrywaniu naszego świata w żywność”, a jej Wizją jest stanie się „Wiarygodnym partnerem w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla rolnictwa”.
AGCO będzie realizować Cel i Wizję poprzez dalsze doskonalenie swojego nagradzanego, zróżnicowanego pakietu rozwiązań oferujących rolnikom wyjątkowe doświadczenia, które umacniają prestiż marki, zarazem dostarczając wysokiej jakości inteligentne rozwiązania, wartościowe dla klienta. Oferujemy rolnikom partnerską współpracę i wsparcie w całym procesie od zakupu do wdrożenia. Nieodłącznym elementem naszego działania są cztery zasady w dziedzinie środowiska i społeczeństwa stanowiące wartość dodaną dla udziałowców i które dobrze służą reputacji sektora rolniczego: dbałość o stan gleby i sekwestrację dwutlenku węgla, dekarbonizacja naszych działań i produktów, dbałość o zdrowie, bezpieczeństwo i dobrostan pracowników, oraz nadawanie priorytetowego znaczenia kwestii dobrostanu zwierząt w procesie produkcji żywności.
Kładąc nacisk na dążenie AGCO do pomagania rolnikom w zwiększaniu ich dochodów netto z gospodarstw poprzez wzrost wydajności lub zmniejszanie strat, Seth Crawford, Senior Vice President, Precision Ag and Digital, przedstawił sposoby zwiększania przez AGCO tej wartości dodanej dla klienta. Zwiększanie znaczenia swojej technologii precyzyjnego rolnictwa Fuse w portfolio kluczowych rozwiązań dla sektora rolniczego, rozwijanie najnowszej oferty Precision Planting w skali globalnej, oraz optymalizacja współpracy z partnerami sprzedaży poprzez Digitalizację Doświadczenia Klienta (Digital Customer Experience) dla dobra rolników, to kluczowe elementy strategii AGCO w dynamicznie zmiennym otoczeniu biznesowym.
Pan Hansotia podsumował strategię AGCO „Rolnik przede wszystkim” następująco: „Potrzeby rolników, jako naszych klientów są dla nas drogowskazem we wszystkim, co robimy w ramach naszej strategii. Dogłębna znajomość i zrozumienie wymagań naszych klientów i dostosowywanie naszej działalności w taki sposób, aby w pełni zaspokajać a nawet wyprzedzać ich życzenia, zapewni trwałą wartość udziałowcom i zabezpieczy światu dostawy żywności dla przyszłych pokoleń”.
O koncernie AGCO
AGCO (NYSE: AGCO) to globalny lider w zakresie projektowania, produkowania i dystrybucji maszyn rolniczych i technologii precyzyjnego rolnictwa. AGCO zapewnia swoim klientom korzyści w ramach swojego zróżnicowanego pakietu tak znanych marek, jak Challenger®, Fendt®, GSI®, Massey Ferguson® i Valtra®. Zasilane inteligentnymi rozwiązaniami dla rolnictwa marki Fuse®, pełen wybór produktów i usług pomaga rolnikom wyżywić świat w sposób zrównoważony. Koncern AGCO został założony w roku 1990; ma siedzibę w Duluth w stanie Georgia w USA, a jego przychody ze sprzedaży netto wyniosły USD 9,1 mld w roku 2020. Więcej informacji na stronie www.AGCOcorp.com. Aby dowiedzieć się o firmowych aktualnościach i wydarzeniach, zapraszamy na nasz profil na Twitterze: @AGCOCorp. Bieżące informacje finansowe koncernu można obserwować na Twitterze za pomocą hasztagu #AGCOIR.
Osoba do kontaktów z prasą
Greg Peterson
Wiceprezes ds. Relacji inwestorskich