Istnieje pole, na którym rolnicy używają naszych maszyn. Istnieje też pole producentów sprzętu rolniczego, takich jak AGCO... I, mówiąc obrazowo, robimy wszystko, co możemy, aby to zniwelować.
„Dla rolników. Dla ludzi pracujących dla nich. Dla nas samych. Dla przyszłości”.
AGCO zobowiązuje się do dostarczania zrównoważonych rozwiązań rolnikom karmiącym świat. Dążymy do tego, włączając zrównoważony rozwój w sposób, w jaki prowadzimy naszą działalność, w jaki sposób projektujemy produkty, w jaki sposób obsługujemy naszych klientów i jak wprowadzamy go do naszej kultury.
Głównym celem naszej działalności jest pomaganie rolnikom w dostarczaniu żywności, paliwa i włókien dla ponad 7 miliardów mieszkańców świata. Postrzegamy to jako możliwość rozwoju naszej działalności i pomagania w zaspokojeniu jednej z najważniejszych potrzeb na świecie — bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego z ulepszoną produkcją żywności, jej przechowywaniem i dostępem do rynku.
AGCO odgrywa wyjątkową rolę, ponieważ znajduje się w punkcie zbieżności łańcucha wartości produktów rolnych i łańcucha wartości sprzętu rolniczego.
Wykorzystując tę szansę, łączymy ją z wieloma kwestiami środowiskowymi, społecznymi i gospodarczymi, zarówno na skalę globalną, jak i lokalną.
Dla AGCO korporacyjna odpowiedzialność społeczna to wymóg biznesowy, który pomaga budować długoterminową wartość poprzez wspieranie misji rentownego wzrostu oraz znakomitą obsługę klienta, innowacyjność, jakość i zaangażowanie.
Aby przyjrzeć się bliżej, kliknij tutaj.
Wybraliśmy obszary koncentracji AGCO po przeprowadzeniu analizy istotności. Proces ten pozwolić nam opracować cztery priorytety: działalność operacyjna, klienci, dostawcy i działalność charytatywna. Każdy z tych priorytetów obejmuje ambitne inicjatywy, które są powiązane z naszym łańcuchem tworzenia wartości.
Korporacyjna odpowiedzialność społeczna, z naciskiem na zrównoważony rozwój, jest obecna we wszystkich naszych działaniach. Nasze inicjatywy związane z korporacyjną odpowiedzialnością społeczną przyczyniają się do zwiększenia wartości firmy poprzez zmniejszenie kosztów operacyjnych, wspieranie generowania przychodów, łagodzenie ryzyka oraz poprawę reputacji naszej firmy i naszych produktów w dłuższej perspektywie czasowej.