Istnieje pole, na którym rolnicy używają naszych maszyn. Istnieje też pole producentów sprzętu rolniczego, takich jak AGCO... I, mówiąc obrazowo, robimy wszystko, co możemy, aby to zniwelować.
„Dla rolników. Dla ludzi pracujących dla nich. Dla nas samych. Dla przyszłości”.
Każdego dnia ciężko pracujemy, aby wspierać naszych klientów.
Robimy to na wiele sposobów, szczególnie za pośrednictwem naszych dealerów AGCO, którzy stale inwestują w szkolenia, narzędzia i programy wsparcia, na bieżąco aktualizują wiedzę techniczną i możliwości wymagane do serwisowania maszyn, na których polegają klienci.
Dostarczanie zaawansowanych technologicznie narzędzi potrzebnych do wspierania naszych klientów jest częścią zaangażowania AGCO w obsługę serwisową. AGCO i jej globalna sieć dealerów nieustannie inwestuje środki w najnowocześniejsze narzędzia pracy technicznej, które pomagają realizować naszą misję i zaangażowanie w pełnienie roli prawdziwych graczy zespołowych. Dowiedz się więcej na temat Części AGCO i Serwisu AGCO.
AGCO Tech Connect to zestaw narzędzi, które pomagają technikowi z serwisu dealera w zapewnianiu doskonałej obsługi klienta. Zawiera: narzędzie do kontroli przed dostawą (ang. Pre-Delivery Inspection, PDI), Centrum wsparcia oraz Obiekty wiedzy z usprawnioną funkcją wyszukiwania. Dostępny z poziomu portalu dla dealerów AGCO, umożliwia technikom dealera korzystanie z funkcjonalności, obejmujących:
Dowiedz się więcej, oglądając film powyżej lub czytając o jego modułach poniżej
Zapewnia dealerowi możliwość przeprowadzania kontroli dostaw dla danej maszyny za pomocą laptopa lub urządzenia przenośnego. Narzędzie Tech Connect PDI zapewni, że maszyna dotarła w oczekiwanym stanie wolnym od wad powstałych podczas procesu produkcyjnego i ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas transportu. Tech Connect wspiera działanie Narzędzia do kontroli przed dostawą zarówno online, jak i offline, gdy połączenie z Internetem nie jest dostępne, eliminując konieczność drukowania, przetwarzania i ponownego wprowadzania danych.
Usługa Obiekty wiedzy Tech Connect zapewnia dostęp do bazy wiedzy AGCO z usprawnioną funkcją wyszukiwania pełnego tekstu. Do jego głównych zalet należą:
AGCO EDT, nasz program diagnostyczny w terenie, pozwala technikom dokładnie zdiagnozować i szybko naprawić problemy techniczne, docierając do źródła problemu i udzielając wskazówek, jak najlepiej go rozwiązać.
Ciągły postęp AGCO w zakresie technologii i wzornictwa wymaga regularnych aktualizacji szkoleń. AGCO Academy oferuje kursy i szkolenia dla naszej sieci niezależnych dealerów za pomocą najnowocześniejszych technik szkolenia technicznego i szkoleń prowadzonych przez instruktorów. A dzięki systemowi monitorowania AGCO może śledzić i weryfikować ciągłe doskonalenie bazy wiedzy naszej sieci dystrybucji w celu wspierania naszych klientów na całym świecie.