Istnieje pole, na którym rolnicy używają naszych maszyn. Istnieje też pole producentów sprzętu rolniczego, takich jak AGCO... I, mówiąc obrazowo, robimy wszystko, co możemy, aby to zniwelować.
„Dla rolników. Dla ludzi pracujących dla nich. Dla nas samych. Dla przyszłości”.
SENIOR VICE PRESIDENT,
CUSTOMER SUCCESS AND BUSINESS EFFECTIVENESS
Stefan Caspari zajmuje stanowisko Senior Vice President of Customer Success and Business Effectiveness w AGCO. Odpowiada za zapewnianie rolnikom sukcesu poprzez zagwarantowanie, że marki AGCO dostarczają im najlepsze, kompleksowe rozwiązania na całym świecie. Jego dział będzie obejmować zespoły Product & Brand Management, Distribution Management, Parts, Customer Support, Customer Experience oraz Enterprise Business Solutions. Pracuje w Duluth, w stanie Georgia, w Stanach Zjednoczonych.
Na poprzednim stanowisku w AGCO Stefan Caspari pełnił funkcję Senior Vice President and General Manager w dziale Grain & Protein (G&P), gdzie kierował przekształceniem G&P w odchudzoną, bardziej wydajną i skuteczniej działającą jednostkę. Wcześniej zajmował stanowisko Vice President of Fuse, Connected Services and Technology, na którym kierował strategią połączonej floty i telemetrii AGCO, a także wdrażaniem technologii inteligentnego rolnictwa. W 2015 roku awansował na stanowisko Vice President, na którym zajmował się globalną strategią i integracją. Kierował rozwojem globalnej strategii AGCO, poprawą wydajności i działania całej firmy, a także inicjatywami fuzji i przejęć. Inne zajmowane przez niego stanowiska obejmowały Director, Multi-Brand Strategy and Governance w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie oraz Director, Strategy and Integration.
Przed dołączeniem do AGCO pracował na kilku stanowiskach kierowniczych w obszarach sprzedaży, marketingu i operacji w branży ubezpieczeniowej i konsultingowej, w tym w Zurich Financial Services i Arthur D. Little.
Uzyskał dyplom inżyniera rolnictwa ze specjalizacją w ekonomii i marketingu na Uniwersytecie w Bonn w Niemczech. Ukończył również zaawansowany program w dziedzinie zarządzania (AMP, Advanced Management Program) w Harvard Business School. Zasiada w zarządzie Niemiecko-Amerykańskiej Izby Handlowej Południe.